اهل سنت شهرستان خواف

ساخت وبلاگ

'حمله هواپیماهای جنگی سوریه' به اردوگاه پناهندگان فلسطینی در دمشق

فعالان سوری می گویند یک اردوگاه پناهندگان فلسطینی در دمشق، پایتخت هدف دست کم دو راکت جنگنده‌های نیروهای دولتی قرار گرفته که در جریان آن بیش از ۲۰ نفر کشته شدند.

اردوگاه یرموک محل زندگی فلسطینی‌ها و برخی از سوری‌ها است.

گروهی از سوری‌هایی که در جریان جنگ در مناطق مختلف دمشق بی خانمان شده اند، در این محل زندگی می‌کنند.

این نخستین باری است که از زمان شروع اعتراض‌ها علیه دولت سوریه در ماه مارس سال ۲۰۱۱، اردوگاه پناهندگان مورد چنین حمله ای قرار می‌گیرد.

سازمان ناظران حقوق بشر سوریه که مرکز آن در لندن است، اعلام کرد که حمله به یرموک ششمین حمله روز یکشنبه در منطقه جنوب دمشق است که مخالفان دولت سوریه با نیروهای دولتی در حال مبارزه هستند.

یرموک بزرگترین کمپ پناهندگان فلسطینی در سوریه است.

حدود ۵۰۰ هزار فلسطینی در این کشور حضور دارند که به دو گروه حامیان دولت و حامیان مخالفان تقسیم شده‌اند.

پیشتر نیز در پی پرتاب خمپاره به محل خرید در این کمپ در ماه اوت، دست کم ۲۰ نفر کشته شده بودند.

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : 'حمله, هواپیماهای ,جنگی ,سوریه', به ,اردوگاه ,پناهندگان, فلسطینی, در ,دمشق, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 264 تاريخ : يکشنبه 26 آذر 1391 ساعت: 22:16

 

شیطان نفر چهارم ما بود …

توبه کنندگان ، شیطان نفر چهارم ما بود


عبدالله می گوید : نمی دانم چگونه این قصه را برایت بگویم.
داستانی که قسمتی از زندگی ام بود و مسیر زندگی ام را به کلی دگرگون ساخت.
در حقیقت دلم نمی خواست پرده از آن بردارم … ولی به خاطر احساس مسؤلیت در برابر خداوند عزوجل… و ترساندن جوانانی که از فرمان او سرپیچی می کنند… وآن دسته از دخترانی که به دنبال وهمی دروغین که نام آن را عشق گذاشته اند هستند… تصمیم به گفتن آن گرفتم.


سه دوست بودیم که بی فکری و غرور ما را دور هم جمع کرده بود. 
نه، هرگز. 
بلکه چهار نفر بودیم … 
شیطان چهارمین نفرمان بود…

کار ما به تور انداختن دختران ساده بوسیله .....

 

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : شیطان نفر چهارم ما بود … , توبه کنندگان, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 349 تاريخ : 25 آذر 1391 ساعت: 22:0

 

دین را چند میفروشی؟

 

مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند 20 سنت اضافه تر می دهد!

می گفت :چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟

آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم

و گفتم آقا این را زیاد دادی ...
گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم .

پرسیدم بابت چی ؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم!


تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد . من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم!!

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : دین را چند میفروشی؟ , لندن , تازه مسلمان , بیست سنت, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 254 تاريخ : 24 آذر 1391 ساعت: 1:13

 

زندگی روزمره­ی جوان مسلمان

زندگی روزمره­ی جوان مسلمان

1)     وقتی روز نوی در زندگی یك جوان مسلمان طلوع كند، بعداز بیدارشدن، دعای مشهور بیداری را می­خواند:‌«الحمد لله الذی احیانا بعد ما اماتنا و إلیه النشور». آنگاه كه می­خواهد به قضای حاجت برود، «اللهم إنی أعوذبك من الخبث والخبائث» گفته و به پای چپش وارد مستراح می گردد و در وقت بیرون شدن، اول پای راست را بیرون گذاشته و «غفرانك» می گوید؛ در حین قضای حاجت، رو و پشت خویش را به طرف قبله نمی­كند، بدلیل حدیث پیامبر صلی الله علیه وسلم كه می­فرماید: (وقتی به رفع حاجت رفتید، رو وپشت تان را به طرف قبله نگردانید). جوان مسلمان تلاش می كند كه از نجاست ها خود را دورسازد تا نجاست بر لباس و بدن او نپاشد؛ چنانچه رسول خدا می فرماید: (از بول و ادرار خود بپرهیزید؛ چراكه اغلب عذاب قبر از ادراری است كه به لباس بپاشد). سپس جوان وضوء گرفته و در پایان وضوء این دعا را می خواند«أشهد أن لااله الاالله وحده لاشریك له أشهد ان محمداً عبده و رسوله، اللهم اجعلنی من التوابین واجعلنی من المتطهرین».

2)     واگرتوانست قبل از صبح بیدار شود، چند ركعت نماز تهجد همراه وتر خوانده و بعداز طلوع صبح دو ركعت سنت صبح را می­خواند و می كوشد تا نماز را به جماعت در مسجد ادا نماید، چون نماز جماعت نزد خدا بهتر و محبوبتر است. رسول خداr می فرماید: (نماز جماعت از نماز انفرادی بیست و هفت درجه فضیلت دارد). و بعد از نماز صبح ده مرتبه «لااله الا الله وحده لاشریك له له الملك و له الحمد و هو علی كل شیءٍ قدیر» می گوید. و بعد از هرنمازی سی سه بار سبحان الله و سی سه بار الحمدلله و سی سه بار الله اكبر ومرتبه صدم لااله الاالله می گوید و آیة الكرسی، سوره اخلاص، فلق و ناس را می خواند.

3)     بعد از آن به اندازه توان خود قرآن كریم تلاوت می­نماید(خوبست یك جزء تلاوت كند). پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمودند: ( بهترین شما كسی است كه قرآن بیاموزد و به دیگران بیاموزاند) ونیز فرمودند: (قرآن بخوانید چراكه در روز قیامت، قرآن از خواننده­اش شفاعت می­كند).

4)     بعد اگروقت كافی داشت، هدفمندانه لحظه­ی ورزش می نماید تا بدن او قوی گردد، بدلیل حدیث شریف كه می فرماید: (مؤمن قوی نزد خدا از مؤمن ضعیف بهتر و محبوبتر است) .

5)     وقتی جوان مسلمان از خانه بیرون می شود، این دعا را می خواند: « بسم الله توكلت علی الله لاحول و لا قوة الا بالله. اللهم إنی اعوذ بك أن أضل او اُضل او ازل او اُزل او اظلم او اُظلم او اجهل او اُجهل علیّ» و در راه به سوی كار و درسگاهش آداب راه را رعایت می كند؛ مثل: سلام كردن، سخن نیك گفتن با مردم، امر به معروف ، نهی از منكر، چشم فروهشتن .

6)      درمدرسه و دانشگاه و محیط كارش، برتقوی الهی، همراهی با نیكان و پرهیزگاران، جدیت دركار ودرس، مداومت برنماز، ضبط نفس، صداقت،‌اخلاص در برخورد با هم صنفیان و مردم و برطرف كردن نیازشان... حریص می باشد و به بزرگان احترام و قدردانی كرده و باكودكان شفقت وهمكاری می نماید.

7)     پس وقتی به خانه بر گشت، برای ادای نماز به جماعت كوشا می باشد، و در راه رفتن به مسجد این دعا را می خواند: « اللهم اجعل فی قلبی نوراً، و فی بصری نوراً و فی سمعی نوراً و عن یمینی نوراً وعن یساری نوراً و فوقی نوراً و تحتی نوراً و امامی نوراً وخلفی نوراً واجعل لی نوراً». و به پای راست داخل مسجد شده و می گوید: بسم الله، والصلاة والسلام علی رسول الله، «اللهم افتح لی ابواب رحمتك» و بعد از ادای نماز به پای چپ بیرون شده و می گوید: « اللهم إنی اسئلك من فضلك».

8)     جوان مسلمان وظایف روزانه­اش را به موقع و به گونه نیكوتر و كاملتر زیر نظارت برزگترها انجام می دهد. ودرحین ادای واجبات مهارت و پختگی بیشتری كسب می كند، تاكه برای همكارانش چهره یك مسلمان راستین جدی و پخته كاری را به نمایش بگذارد. رسول معظم اسلام فرمودند:‌ ( خداوند جل جلاله دوست دارد، وقتی یكی از شما كاری را انجام می دهد به اتقان و پختگی برساند).

9)     جوان مسلمان خیلی شب نشینی نمی كند؛ چون به تندرستی ضرر می رساند، و بركت های كه در صبح آینده در ادای نماز و خوانش ادعیه و اذكار در انتظار اوست، ضایع می گردد. وقتی جوان در بستر خواب می رود،‌به پهلوی راست می خوابد و آیة الكرسی و سوره اخلاص و فلق و ناس را می خواند و بعد این دعا را می خواند: « اللهم ربی بك وضعت جنبی و بك ارفعه، إن امسك نفسی، فاغفرلها، وإن ارسلتها فاحفظها بما تحفظ به عبادك الصالحین».

10)این گونه جوان مسلمان روز را سپری می كند؛ بلكه همه روزها را مملو به هدایت نبوی، خیر ونیكی وبه نیك بختی خود وهمه مردم می گذراند.

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : زندگی روزمره­ی جوان مسلمان, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 249 تاريخ : 24 آذر 1391 ساعت: 21:50

 

سنگ بنای مسجد جدید در چچن گذاشته شد

مسجد جدیدی به دستور رییس جمهوری چچن برای خدمت به اسلام در شهر شالی این کشور ساخته می شود.

به گزارش ریانووستی،دولت چچن اعلام کرد که مسجدی به نام رمضان قادرف،رییس جمهوری این کشور در شهر «شالی» ساخته می شود.

این مسجد گنجایش پذیرایی از حدود ۱۰ هزار نمازگزار را داراست.

مراسم گذاشتن سنگ بنای این مسجد روز یکشنبه ۱۲ آذر برگزار شد.

خوزه احمد قادرف، رییس شورای دانشمندان مذهبی چچن اظهار داشت که آقای رییس جمهور دستور داده تا برای خدمت به اسلام چنین مسجدی در این کشور ساخته شود.

وی افزود:ساخت مساجد جدید و مدارس اسلامی در دستور کار دول قرار دارد و این ها همه نتیجه تلاش های رمضان قادرف است.

انتظار می رود که تکمیل ساخت این مسجد که تیمی از معماران ازبکستانی آن را طراحی کرده اند تا سه سال به طول بینجامد.

چچن در حال حاضر دارای مسجدی است که یکی از بزرگ ترین مساجد اروپا به حساب می آید.

این مسجد که در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح شد در گروزنی،پایتخت چچن واقع است.

ظرفیت این مسجد نیز بیش از ۱۰ هزار نفر است. اطراف مسجد را اداره اجرایی اسلامی چچن، یک مدرسه و دانشگاه اسلامی، یک هتل و کتابخانه دینی فراگرفته است.

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : سنگ بنای مسجد جدید در چچن گذاشته شد, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 214 تاريخ : 13 آذر 1391 ساعت: 1:33

 

نکاتی در مورد ازدواج

ازدواج

 

بهترین ازدواج ها آن است که ساده تر و آسان تر باشد.

ازدواج پدیده ای است برای تکامل مرد.

کسی که ازدواج کند، نصف دینش را حفظ کرده است.

هر چه عده متأهلین زیادتر شود، جنایت کمتر می شود.

احمق ترین افراد کسانی هستند که به مصلحت دیگران ازدواج می کنند.

ازدواجی که به خاطر پول صورت گرفته، به خاطر پول هم به هم می خورد.

با ازدواج نصف ایمان کامل می شود.

ازدواج قانون و ناموس طبیعت است.

تا ازدواج نباشد، نسل نیست و تا نسل نباشد بشریتی نخواهد بود.

بشر موجودی است اجتماعی، و ازدواج عالی ترین وسیله ی اجتماعات است.

ازدواج، آخرین و بهترین بخت انسانی برای رشد و بلوغ است.

همه انبیاء، اولیاء، عرفا، ادبا و فلاسفه ازدواج را ستوده اند.

با ازدواج می توانی زندگی خود را تکمیل کنی و سر و سامان بگیری.

زوجه خوب، به منزله ی عصای محکمی است که مرد در سنگلاخ حیات می تواند به آن تکیه نماید.

————————————————-

منبع: نصایح و مواعظ (بر گرفته از آیات، احادیث و اقوال بزرگان) / مؤلف:عبدالسلام ملکی (بغلانی) / انتشارات: خواجه عبدالله انصاری تربت جام ۱۳۹۱

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : نکاتی در مورد ازدواج, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 208 تاريخ : 18 آذر 1391 ساعت: 1:25

 

مولانا عبدالحمید خواستار پادرمیانی ایران برای کناره گیری اسد شد

molana_53.jpgمولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به رسمیت یافتن مخالفان رژیم بشار اسد از سوی اکثر کشورهای جهان، از مقامات جمهوری اسلامی خواست تا در زمینه کناره گیری بشار اسد پادرمیانی کنند. 
مولانا عبدالحمید در بخشی از خطبه های نماز جمعه (24 آذر 91)، به موج اسلام خواهی در جهان اشاره کرد و گفت: الحمدلله امروزه شاهد موج گسترش اسلام در جهان هستیم و می بینیم که در نقاطی از جهان صدای «الله اکبر» بلند می شود که بسیار دور از انتظار بود. از الله تعالی امید داریم که روزی برسد که شاهد آزادی بیت المقدس و فلسطین باشیم.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه با اشاره به اوضاع سوریه گفت: در رابطه با تحولات سوریه بنده از این تریبون مختصر توصیه خیرخواهانه ای داشتم و آن اینکه با توجه به اینکه بخش اعظم خاک سوریه در کنترل مخالفان بوده و اکثریت قریب به اتفاق دنیا مخالفان آقای بشار اسد را به رسمیت شناخته اند و حتی مقامات روسیه نیز بر این نکته اذعان کرده اند که مخالفین به پیروزی نزدیک هستند و روزهای زیادی به پایان حکومت فعلی نمانده است، لذا توصیه بنده به مقامات جمهوری اسلامی آن است که برای جلوگیری از خونریزی و قتل عام بیشتر زنان و کودکان در سوریه، پادرمیانی کرده و خواستار کناره گیری آقای بشار اسد و توقف کشتار و تخریب بیشتر زندگی مردم سوریه از سوی وی شوند.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که این اقدام جمهوری اسلامی هم موجب رضامندی الله تعالی است و هم منافع ملی ما را در پی دارد؛ زیرا ملت ایران در دمشق و سرزمین شام منافعی دارد و برای جلوگیری از ضربه خوردن منافع ملی ما در دمشق، این اقدام می  تواند مفید واقع شود.
امام جمعه اهل سنت زاهدان تاکید کرد: با توجه به اینکه در گذشته از سوی جمهوری اسلامی از بشار اسد حمایت شده است، اگر مقامات جمهوری اسلامی در اوضاع کنونی در کناره گیری وی نقش داشته باشند، این مسئله می تواند در جهان اسلام و جهان عرب تاثیرات مثبت و خوبی برای وجهۀ کشورمان به دنبال داشته باشد و همچنین امیدواریم در آینده منافع ملی کشورمان در سوریه تامین شود.
اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : مولانا عبدالحمید خواستار پادرمیانی ایران برای کناره گیری اسد شد , سوریه , بشار اسد , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 258 تاريخ : 24 آذر 1391 ساعت: 19:10

 آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟

پایگاه اطلاع‌ رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الصدیق، به نقل از فارس؛ مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 و در روز 21 دسامبر (مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود و هر روز ابعاد گسترده‌تری نیز به خود می‌گیرد. برای این شایعات منابع و استنادات مختلفی نیز مطرح می‌شود. تقویم قوم مایا، پیش‌گویی‌های نوستراداموس و حتی منابع مذهبی و باستانی از جمله مواردی هستند که مطرح‌کنندگان این شایعه به آن استناد می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که دنیا باید در این روز به پایان برسد. این موضوع مختص ایران نبوده و در سرتاسر دنیا مطرح شده است. شایعه دیگری نیز که در این زمینه مطرح شده بحث خاموشی سه روزه زمین و ورود زمین به دوره جدیدی از حیات خود است. تمام این شایعات و گسترش آن موجب شد تا سازمان هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) به این ادعاها واکنش نشان دهد. مطلب زیر از پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا برداشت شده و در آن به سوالات مطرح در این مورد پاسخ داده شده است:

آیا در سال 2012 خطری زمین را تهدید می‌کند؟ بسیاری می‌گویند که جهان در دسامبر 2012 به پایان می‌رسد؟

ناسا : 

بقیه در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟ , اول دی ماه پایان دنیا , 3 شبانه روز تاریکی زمین , , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 258 تاريخ : 16 آذر 1391 ساعت: 10:58

 پلير كامل قرآن كريم بصوت مشاري العفاسي (جهت دانلود و استماع)

 

 

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : پلير كامل قرآن كريم بصوت مشاري العفاسي (جهت دانلود و استماع), نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 303 تاريخ : 15 آذر 1391 ساعت: 13:55

  

دانلود مجموعه سخنراني هاي شيخ محمد صالح پردل حفظه الله

دانلود مجموعه سخنراني هاي شيخ محمد صالح پردل حفظه الله

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : دانلود مجموعه سخنراني هاي شيخ محمد صالح پردل حفظه الله, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 884 تاريخ : 9 آذر 1391 ساعت: 9:9

 

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : پلیر قران سایت تی وی قرآن , جوانان اهل سنت شهرستان خواف, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 349 تاريخ : 20 آذر 1391 ساعت: 0:51

 تماشای فایل swfبا نام  حصان رزان  به همراه دانلود این فایل و چند عدد دیگر از این فلشهای اسلامی

برای دانلود کلیک کنید

====================

بقیه در ادامه مطلب

 

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : قصيدة حصان رزان فى الذب عن الطاهرة العفيفة عائشة رضى الله عنها, فلش اسلامی,دانلود فلش,دانلود فلش اسلامی,فلش,swf,اهل سنت خواف,جوانان اهل سنت خواف,اهل سنت شهرستان خواف,جوانان اهل سنت شهرستان خواف,خراسان,اهل سنت خراسان,دانلود فایلهای اسلامی,سخنرانی اسلامی,مقاله اسلامی,خواف,شهر خواف,شهرستان خواف, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 312 تاريخ : 2 آذر 1391 ساعت: 2:29

 حکایت مسجد "انگار خورده ام" ! 

حکایت مسجد

شاید عجیبترین نام در جهان از آن این مسجد باشد !

و
همچنین عجیبترین داستان !


میدونین داستان این مسجد چیه ؟؟!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مسجد "انگار خورده ام" در ترکیه کنونی واقع میباشد .
مسجد جامع کوچکی در منطقه فاتح ، شهر استامبول .

اسم این مسجد در لغت ترکی "صانكی یدم" و در ترجمه عربی: كأننی أكلت میباشد .

پشت این اسم عجیب داستانی عبرت آموز و زیبا از مردان خدا نهفته !

"
أورخان محمد علی" در کتابش (روائع من التاریخ العثمانی) قصه این مسجد را چنین نقل میکند ،،، در منطقه فاتح مردی پرهیزگار و خداترس میزیست که نامش خیر الدین افندی بود ، مرد داستان ما هرگاه در بازار راه میرفت و طمع گوشتی لذیذ یا نوعی از خوراکی میکرد ، قیمت آن خوراکی را در صندوقی در خانه اش قرار میداد و میگفت : صانکی یدم (انگار خورده ام ) !!!
سالهایی به همین منوال گذشت و خیرالدین پولهایش را جمع کرد و از لذایذ چشم پوشی نمود و روزها و شبهایش را در طاعت و ورع و خوف و رجا نسبت به پروردگار گذراند و برای آرزویش تلاش میکرد !

پولها نیز در صندوق هر روز به مقدار اندکی اضافه میگردید ، تا آنکه
خیر الدین به آرزویش رسید !!!

درب صندوق را گشود و توانست با پولهای اندکش مسجدی کوچک در محله اش بنا نهد !
از زمانی که مردم به راز این مرد فقیر پی بردند و داستان چگونگی بنایی مسجد را شنیدند این مسجد به نام صانکی یدم معروف گشت !!!


اینچنین مسلمانان پیش از ما اهداف را مشخص میکردند و برای محقق شدنش از همه چیز خود میگذشتند ،
بی شک او شنیده بود که رسول الله صلی الله علیه و سلم میفرماید :
من بنى لله بیتا، بنى الله له بیتا فی الجنة.

هــــــر کـــــس مسجدی بنا نهد ،،، خداوند برایش در بهشت خانه ای بنا میکند .

خدا رحمتش کنه .
آمین

 

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : حکایت مسجد "انگار خورده ام" ! , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 252 تاريخ : 15 آذر 1391 ساعت: 0:1